سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبت و عشق
درباره وبلاگ


آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 15
  • کل بازدیدها: 58912

کد موسیقی برای وبلاگ

یکشنبه 90 مرداد 23 :: 6:7 عصر ::  نویسنده : علی

تقدیم به یاسم از صمیم دل گل تقدیم شما
دلم برای تو....... آیا دل تو هم تنگ است؟!
 
صدای هق هق ... گویا دل تو هم تنگ است!

ببین! نمی‌شود این قدر دور بود از هم!

ببین... قبول بفرما! دل تو هم تنگ است!

من از مسافت این جاده‌ها    نمی‌ترسم!

اگر بدانم آنجا    دل تو هم تنگ است

اگر بدانم گاهی    به یاد من هستی!

وچند ثانیه حتی!   دل تو هم تنگ است.

پرنده می‌شوم اما نمی‌پرم بی تو

پرنده می‌شوم   تا دل تو هم تنگ است.

برای تو  پر پرواز می‌شوم حتی

اگر در آن سر دنیا   دل تو هم تنگ است!

اگر در آن سر دنیا! اگر در آن دنیا!

اگر بدانم هر جا   دل تو هم تنگ است.

بدون مکث می‌آیم که باورت بشود

دلم برای تو...   آیا دل تو هم تنگ است؟!

این مطلب رو از وبلاگ ستایش به امانت گرفتم چون دیدم حرف دلم رو زیبا بیان کرده

 




موضوع مطلب :